lunes, 28 de noviembre de 2005

2a PARTIDA FEMENI-A

Versió català / Versión español

Impresionant i molt renyit el partit de lliga femení que ahir diumenge es va disputar al bar Pachito de Tarragona. L'equip D.O. TGNA del Modul estava format per la Isa, Mari Cruz, Angels i Meri i l'equip PORSIFO del Pachito per: Alba, Isa, Paula, Pepi i Roser.

Quan el resultat era de 2-5, las PORSIFO van remontar espectacularment les partides, fins que com es va pronosticar, el resultat va ser de 6-6, tenint que jugar el desempat al 501. La victoria de l´ultima partida se la va apuntar l'equip de D.O. TGNA, sent el resultat final de 6-7.

Disputadíssimes i emocionants totes les partides, amb molt bones jugades per part dels dos equips que no es van rendir en cap moment. Pocs detalls més es poden explicar , doncs els nervis ens van poder a totes. Això sí el millor record que ens emportem totes, és la foto final de les jugadores dels dos equips, on es demostra un cop més el bon rotllo dels dos bars i la seva gent.

Meri i Roser.


--------------------------------------------
Impresionante y muy reñida la partida de la liga femenina que ayer domingo se disputó en el bar Pachito de Tarragona. El equipo D.O TARRAGONA estaba formado por : Isa, Mari Cruz, Angels i Meri i el equipo PORSIFO por: Alba, Isa,Paula,Pepi y Roser.

Cuando el resultado era de 2-5, las PORSIFO, remontaron espectacularmente las partidas hasta que como ya se pronosticó, se llegó al 6-6, teniendo que jugar el desempate al 501. La victoría de la última partida se la apuntó D.O TARRAGONA, quedando como resultado final 6-7.

Dispútadissimas y emocionantes todas las partidas, con muy buenas jugadas por parte de los 2 equipos, que no se rindieron en ningún momento. Pocos detalles más se pueden explicar, pues los nervios nos pudieron a todas. Eso si, el mejor recuerdo que nos llevamos, es la foto final de los 2 equipos, donde se demuestra una vez más el buen rollo de los 2 bares y de toda su gente.

Meri i Roser

(traducción para los lectores de fuera de Cataluña)

fotos: Mari Cruz / TiTo

3 comentarios :

  1. CHAPÓ a totes. Em trec el barret amb el joc dels dos equips i per la sensacional remuntada de les Porsifo, que va pronosticar la Elena quan anavem 5-2.
    Bon joc noies¡¡

    ResponderEliminar
  2. Partidos como este es lo que hace que participar en la liga tenga emoción y sentimiento.

    ÁNIMO PACHIMODUL!!!

    ResponderEliminar
  3. Fue una gran tarde, enorabuena a todas.

    Siento el retraso en la publicacion de las fotografias. He tenido un pequeño problema con el ordenador. Son gentileza de MariCruz y TiTo.

    Recuerdo que si alguien tiene fotos puede colgarlas o pasarnoslas por e-mail (pachimodul@hotmail.com).

    ResponderEliminar